COVID-19 /MESURES SANITAIRES : les décisions gouvernementales pour les supermarchés, marchés de gros, détail, et les salons de cosmétiques


Le gouvernement vient de prendre un arrêté interministériel imposant désormais le port de masques et la disponibilité d’un équipement de lavage des mains devant les surface des commerces de gros et détail ; les supermarchés ; marché de gros et détail ; salons de cosmétiques.


Cet arrêté interministériel est paraphé par quatre ministères que sont, le ministre de la Sécurité et de la protection civile, Le général Vagondo Diomandé ; le ministre d’Etat, ministre de la Défense, Hamed Bakayoko ; le  ministre du Commerce et de l’industrie, Souleymane Diarrassouba ; le ministre de l’administration du territoire et de la Décentralisation, Sidiki Diakité ; le ministre de la Santé et de l’Hygiène publique, Eugène Aka Aouélé.

Cette mesure intervient alors que la Côte d’Ivoire compte 9992 cas recensés dont 4660 guéris, 68 décès et 290 nouveaux cas ce 2 juillet 2020.

Ci-dessous l’intégralité de cet arrêté interministériel

Arrêté-interministeriel-031-du-02_07_2020-Portant-application-des-Mesures-Sanitaires-liées-au-COVID19

109 pensées sur “COVID-19 /MESURES SANITAIRES : les décisions gouvernementales pour les supermarchés, marchés de gros, détail, et les salons de cosmétiques

  • 26/07/2020 à 22:15
    Permalink

    You’re so interesting! I do not suppose I have read something like this before. So nice to discover somebody with a few original thoughts on this subject matter. Seriously.. many thanks for starting this up. This site is one thing that is required on the internet, someone with a bit of originality!

    Répondre
  • 26/07/2020 à 22:10
    Permalink

    This is a great tip especially to those new to the blogosphere. Simple but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read article!

    Répondre
  • 26/07/2020 à 21:59
    Permalink

    This website truly has all of the information and facts I needed about this subject and didn’t know who to ask.

    Répondre
  • 26/07/2020 à 21:59
    Permalink

    Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I will revisit once again since I bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

    Répondre
  • 26/07/2020 à 21:53
    Permalink

    After I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment. Is there a means you are able to remove me from that service? Appreciate it!

    Répondre
  • 26/07/2020 à 21:49
    Permalink

    Aw, this was a really nice post. Taking a few minutes and actual effort to produce a top notch article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don’t manage to get anything done.

    Répondre
  • 26/07/2020 à 20:22
    Permalink

    Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am experiencing difficulties with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anyone else getting similar RSS problems? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

    Répondre
  • 26/07/2020 à 17:15
    Permalink

    This is the best blog for any person who wants to find out about this topic. You recognize so much its almost tough to suggest with you (not that I actually would want?HaHa). You most definitely put a brand-new spin on a topic thats been discussed for several years. Wonderful things, just wonderful!

    Répondre